PLA PASTORAL 2019 - 2020

2018-11-02 00:00

Objectiu diocesà 2019-2020: CRÉIXER

Durant el curs passat (2018-2019) vam aprofundir en la sinodalitat de tota la nostra Església diocesana. Va ser un temps de contemplació de la Paraula de Déu, fent lectio divina per aprendre a caminar junts en comunió. A la vegada, teníem presents els objectius variats que ens havíem proposat en els tres anys anteriors sota el lema “Jo sóc el cep i vosaltres les sarments” (Jn 15,1-17).

Fruit d’aquesta meditació realitzada de manera comunitària en tota la Diòcesi, mitjançant el treball de petits grups molt diversos en parròquies i arxiprestats, vam arribar a proposar un nou objectiu per al nou curs que emprenem, 2019-2020.

Aquest objectiu és la potenciació del laïcat a la nostra Església, amb el lema que presenta el cartell inspirat en unes paraules de la Carta de Sant Pau als Efesis: CRÉIXER, fins a la talla pròpia de la plenitud del Crist.

Tant de bo sigui un créixer en "quantitat", però és més important «el creixement en “qualitat”, és a dir, créixer en autenticitat, en coneixement, en experiència, en vida, en profunditat», diu el bisbe Agustí Cortés presentant l'objectiu diocesà d'enguany. I afegeix: «Es tracta de créixer en la fe, cada vegada més clarivident, en l’esperança sempre més ferma, en la caritat més ardent vers Jesucrist i els germans».

-Cartell Objectiu Diocesà 2019-2020 Créixer [+]

-Díptic presentació Objectiu Diocesà 2019-2020 Créixer [+]